Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Zespół Szkół i Przedszkola w Miłoradzu

ul. Szkolna 1, 82-213 Miłoradz

 

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznych Zespołu Szkoły i Przedszkola w Miłoradzu

Biuletyn Informacji Publicznych Zespołu Szkół i Przedszkola w Miłoradzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznych Zespołu Szkoły i Przedszkola w Miłoradzu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:
  • Data przeglądu deklaracji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Zamieszczone treści w dokumentach udostępnionych cyfrowo na stronie www nie są w pełni dostępne cyfrowo.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Wojciech Barnat.
  • E-mail: zsip.miloradz@wp.pl
  • Telefon: 552711426

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Gmina Miłoradz
  • Adres: http://www.miloradz.malbork.pl/
  • E-mail: ug@miloradz.malbork.pl
  • Telefon: 55 271-15-31

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Szkoła nie posiada udogodnień dla osób ze specjalnymi potrzebami. Wszelkie bariery będą likwidowane w miarę pozyskania
środków na ten cel.

Informacje

Liczba wyświetleń: 665
Utworzono dnia: 01.04.2021

Historia publikacji

  • 31.03.2023 14:58, Sylwia Łukaszewska
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 09.03.2022 10:18, Sylwia Łukaszewska
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 01.04.2021 09:04, Sylwia Łukaszewska
    Dodanie strony: Deklaracja dostępności